עיכוב טיסה בגלל מזג אוויר

כתבה זו היא חלק 2 של כתבה שמסבירה מה מגיע לכם במקרה של עיכוב/ביטול טיסה בגלל מזג אוויר,
למעבר לחלק הראשון של הכתבה לחצו על הלינק >> ביטול טיסה בגלל מזג אוויר (חלק 1)


חברות תעופה שמשתמשות במזג אוויר גרוע כתירוץ

כאשר ההמראה של מטוס מתעכבת או מבוטלת בגלל מזג אוויר גרוע,
זה כנראה בגלל שהתנאים הם כאלה שנחשבים כבלתי בטוחים לטוס.

אם זה המצב אז כמובן שזה הגיוני שחברות התעופה ידחות את הטיסות עד שיגיע זמן מתאים.
אבל, חברות התעופה ידועות כמשתמשות במזג אוויר גרוע כתירוץ למה שהיה למעשה עיכוב או ביטול שניתן להימנע ממנו.
עם זאת, אינדיקטור מרכזי לקביעת אמיתות הטענה של חברת התעופה,
הוא אם חברות התעופה האחרות מפעילות טיסות כרגיל בעוד שלכם משובשת.

חברות תעופה מציינות לפעמים "מזג אוויר גרוע" כגורם להפרעה בטיסה, על מנת להקל על עצמן מהנפקת פיצויים.
הדבר מתגלה כאשר טיסתכם מבוטלת, אך טיסות חברות התעופה האחרות אינן מושפעות מ-"מזג אוויר גרוע".
עם זאת, קשה לנוסעים להוכיח כי המטוס אכן היה מסוגל להמריא.

ל- Stop Delay יש מאגרי מידע לבדיקת מזג האוויר ופרטי הטיסה,
כך שנוכל לקבוע אילו מטוסים הצליחו להמריא ואיזה לא. זהו נכס יקר לתמיכה בטענה שלכם.

לבירור פרטני אודות המקרה שלכם, ובדיקה חינמית של זכאותכם לפיצוי,
השאירו פרטים בסוף הכתבה ונציג של Stop Delay יחזור אליכם בהקדם.

עילה נוספת שמקובלת בדרך כלל על ידי חברות תעופה היא היעדר נוזל אנטי-הקפאה במטוס.
בשנים האחרונות חברות תעופה רבות תירצו ביטול טיסה בשל טמפרטורות שליליות,
וחוסר האפשרות להפשיר את המטוס שלהן כ"נסיבה יוצאת דופן ".

חברות תעופה יכולות להיות אחראיות לאי-הפשרת המטוסים שלהן,
אם העיכוב עקב מזג אוויר גרוע קשור למחסור בנוזל אנטי-הקפאה.
במקרה זה, אין מדובר ב"נסיבה יוצאת דופן", שכן החברה הייתה צריכה לצפות את הבעיה, ועל כן תוכלו לתבוע פיצויים.

 

כיצד אוכל לתבוע פיצוי על עיכוב טיסה בגלל מזג אוויר גרוע?

 


לחברת Stop Delay יש מגוון משאבים – אנושיים וטכנולוגיים, לבדיקת אמיתות דברי חברת התעופה,
וברשותה נבחרת עורכי דין תעופתיים מן השורה הראשונה אשר מומחים במיצוי הדין עם חברות תעופה,
וכמובן גם בהשגת פיצוי כספי.

ליצירת קשר עם Stop Delay השאירו את פרטיכם בסוף הכתבה ונציג של Stop Delay יחזור אליכם בהקדם-
לשיחת ייעוץ חינמית ובדיקת זכאותכם לפיצוי.

ואם תרצו, Stop Delay גם תוכל לייצג אתכם מול חברת התעופה ולהשיג לכם פיצוי בקלות וללא כאבי ראש,
תנו למומחים שלנו להילחם מול כל הבירוקרטיה והקשיים שחברות התעופה מערימות – כדי לא לפצות את לקוחותיהם.
אל תלחמו מול חברת התעופה לבד!


אילו הטבות עלי לקבל בשדה התעופה במקרה של עיכוב טיסה בגלל מזג אוויר?

 


בין אם הסיבה לעיכוב או ביטול הטיסה נחשבת ל "נסיבה יוצאת דופן" ובין אם לא,
כפי שקורה בדרך כלל כאשר הפרעות נגרמות כתוצאה ממזג אוויר גרוע,
תהיו זכאים לשירותים והטבות בזמן ההמתנה בשדה התעופה.
אלה הופכים לזמינים בהתאם למרחק הטיסה שלכם. להלן פירוט של מה שמגיע לכם:

  • עיכוב של 2 שעות ומעלה בטיסה עם מרחק של עד 1,500 ק"מ:

חטיפים ומשקאות וכן 2 שיחות טלפון או 2 מיילים.

  • עיכוב של 3 שעות ומעלה בטיסה עם מרחק של בין 1,500 ק"מ ל 3,500 ק"מ:

טיפים ומשקאות וכן 2 שיחות טלפון או 2 מיילים.

  • עיכוב של 4 שעות ומעלה בטיסה עם מרחק של מעל ל 3,500 ק"מ:

חטיפים ומשקאות וכן 2 שיחות טלפון או 2 מיילים.

  • עיכוב של מעל ל 5 שעות בכל מרחק טיסה:

הנוסעים זכאים לסגת מהטיסה. על חברת התעופה להחזיר להם את כרטיס הטיסה או למצוא להם תחבורה חלופית.

  • הטיסה נדחת ליום שאחרי:

חברת התעופה חייבת לספק לינה במלון וכן הסעה מ / אל המלון ומנמל התעופה.

תפנו עוד היום ל- Stop Delay, 

כדי לקבל פיצוי כספי מהיר ומקסימלי – בלי התעסקויות מיותרות!
במידה וטיסתכם בוטלה או עוכבה.
(וגם תוכלו לברר בקשר לפיצוי מטיסות שבוטלו/עוכבו בגלל מזג אוויר)

שריינו עכשיו שיחת ייעוץ חינמית – ובדקו האם מגיע לכם פיצוי כספי. 

כדי לשריין שיחה, הכניסו את מספר הטלפון שלכם כאן למטה עכשיו >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מאמרים:
פשיטת רגל חברת תעופהפיצוי עקב איסור עלייה למטוס
חדרי בריחה בצפוןחנות שעונים חנות ציוד כושראיך להגיש תביעה על טיסה שבוטלה
באיזה מקרים לא מקבלים פיצוי מטיסה שהתעכבה או בוטלה?פיצוי מטיסה שהתעכבהפיצוי מטיסה שהתעכבהחוק שירותי תעופהמה הן זכויות נוסעי האוויר?