פיצוי מטיסה שהתעכבה

עותק של ללא שם

חוק התעופה האירופי נחקק בשנת 2004 והוא היווה את ההשראה לחוק הפיצוי הישראלי,

החוק האירופי תקף על כל חברות התעופה אשר מפעילות טיסות פנים או חוץ באיחוד האירופי.

החוק קובע כי על חברות התעופה האירופאיות לפצות את הנוסעים במידה והטיסה התעכבה מעל ל – 3 שעות או בוטלה (להבדיל מחוק הישראלי שבו ניתן פיצוי רק לאחר 8 שעות עיכוב), וגם במקרי רישום יתר (overbooking).

סכום הפיצוי נע בין 250 יורו ל 600 יורו, לפי מרחק.

חברתנו STOP DELAY תוכל להשיג לכם פיצוי כספי מחברות אירופאיות לפי החוק האירופי,
וגם אנחנו מתמחים בקבלת פיצוי נוסף על עוגמת נפש ועל אי קבלת הטבות מיוחדות מחברות התעופה אותן מגיע לכם לפי החוק (עליהן נפרט בהמשך).

הפיצוי הכספי המוערך על פי חוק התעופה האירופי לפי מרחק –

עד 1,500 ק"מ מרחק בין שדה התעופה ליעד : פיצוי של 250 יורו

1,500 ק"מ עד 3,500 ק"מ מרחק בין שדה התעופה ליעד : פיצוי של 400 יורו

מעל 3,500 ק"מ מרחק בין שדה התעופה ליעד : פיצוי של 600 יורו

החוק האירופי פחות "נדיב" מהחוק הישראלי,

אשר נותן פיצוי של בין 1,300 ש"ח ל 3,120 ש"ח תלוי מרחק (בין 335 יורו לבין 800 יורו),

אך הוא דורש זמן עיכוב הרבה יותר נמוך, 3 שעות עיכוב בחוק האירופי לעומת 8 שעות עיכוב בחוק הישראלי.

מה הייחודיות של STOP DELAY בהשגת פיצוי ללקוחות ?

חברתנו STOP DELAY פועלת לקבלת פיצוי ללקוחותייה בשתי החוקים (האירופי והישראלי)

הייחודיות של החברה שלנו היא מתן מענה אנושי לכל אורך שעות היממה,
וגם במקרים ש- בהם נותרם בשדה התעופה בעקבות טיסה שבוטלה או עוקבה ואין לכם כל מענה.

אנחנו גם פועלים לקבלת פיצוי מיוחד על עוגמת נפש ואי קבלת הטבות לפי החוק.

שיטת הפעולה שלנו להשבת כספי הנוסעים היא ייחודית ובין הוותיקות והאפקטיביות.

בגלל ניסיון רב שצברנו עם חברות התעופה יש לנו בצוות המשפטי של חברות התעופה –
נציגים של חברת התעופה שעובדים איתנו,
מה שמבטיח מענה מהיר מחברות התעופה, הגעה למשא ומתן הכי מהר שאפשר, וקבלת פיצויים מיוחדים על עוגמת נפש.

נוכל להשיג לכם תוספת פיצוי במידה ולא קיבלתם את ההטבות הבאות מחברת התעופה –

משך האיחור מהמועד הנקוב בכרטיס הטיסההטבות
עיכוב של שעתיים מהמועד הנקוב בטיסהמזון ומשקאות + שירותי תקשורת
עיכוב טיסה בין 5 ל 8 שעותמזון ומשקאות + שירותי תקשורת + השבת תמורה או כרטיס טיסה חלופי
הטיסה נדחתה ליום למחרת מזון ומשקאות + שירותי תקשורת + השבת תמורה או כרטיס טיסה חלופי עם שירותי לינה והסעה 
הטיסה נדחתה ל- יום למחרת בשל שביתה או השבת מוגנותהשבת תמורה + מזון ומשקאות + שירותי תקשורת בלבד.
טיסה אשר הוקדמה ביותר מחמש שעות ולא יותר משמונה שעותהשבת תמורה או כרטיס טיסה חלופי
טיסה אשר הוקדמה ביותר משמונה שעותפיצוי כספי על פי המרחק + תמורה או כרטיס טיסה חלופי

באיזה מקרים החוק האירופי לא מאפשר פיצוי מטיסה שעוכבה או בוטלה ?

הפיצוי הכספי במקרה של ביטול טיסה לא יחול במידה והטיסה בוטלה בשל אחת מהסיבות הבאות :

  • הטיסה בוטלה בשל נסיבות מיוחדות שלא היו בשליטת החברה (כמו מזג האוויר), נסיבות שבהם גם אם חברת התעופה הייתה עושה כל אשר ביכולתה, לא הייתה יכולה למנוע את ביטול ה-טיסה בשל אותן נסיבות.
  • הטיסה בוטלה בשל שביתה או השבתה.
  • במידה וחברת התעופה הודיעה על ביטול מעל ל- 14 יום לפני המועד הנקוב בכרטיס הטיסה.
  • אם הנוסע סירב לטוס בטיסה חלופית שהוצעה לו, בשל כך שההצעה לא ניתנה לאדם שהצטרף אליו לטיסה לפי הודעת הנוסע, או משום שנבצר מהנוסע לטוס בטיסה החלופית מטעמי ביטחון, דת או מגבלה רפואית.

אנחנו ב- STOP DELAY נשמח לעזור לכם לקבל פיצוי מהיר במידה ו- טיסתכם בוטלה או עוכבה.

אנחנו נותנים ליווי מלא 24/7 מרגע קבלת ההודעה על עיכוב או ביטול ועד רגע קבלת הפיצוי.

חברתינו סטופ דילאי לא תנוח ו- תנקוט בכל הצעדים האפשריים כדי להשיב לכם חזרה את כספכם.


לשיחת ייעוץ חינמית לבדיקת קבלת פיצוי הכניסו את מספר הטלפון שלכם למטה, 

ואנחנו ניצור איתכם קשר ונתאם שיחת ייעוץ חינמית לזמן שנוח לכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מאמרים:
פשיטת רגל חברת תעופהפיצוי עקב איסור עלייה למטוס
חדרי בריחה בצפוןחנות שעונים חנות ציוד כושראיך להגיש תביעה על טיסה שבוטלה
באיזה מקרים לא מקבלים פיצוי מטיסה שהתעכבה או בוטלה?פיצוי מטיסה שהתעכבהפיצוי מטיסה שהתעכבהחוק שירותי תעופהמה הן זכויות נוסעי האוויר?