פיצוי עיכוב טיסה

עותק של ללא שם

כתבה זו הינה חלק שני של כתבה על קבלת פיצוי מעיכוב בטיסה,

לצפייה בחלק הראשון של הכתבה לחצו על הלינק >> פיצוי על עיכוב בטיסה (חלק 1)

 

כיצד אוכל לבקש פיצוי אם הטיסה שלי מתעכבת?

הדבר הראשון שיש לעשות הוא לאשר שאתם אכן זכאי לפיצוי.
לרוב זהוא תהליך לא פשוט:
קבלת גישה למאגרי מידע על טיסה, השוואת מצבכם למקרים דומים אחרים,
בדיקה האם המקרה שלכם חל על פי תקנה אירופית מס '261/2004 או חוקים מקבילים בישראל וכו'.

למעשה, עבור אדם ללא מומחיות משפטית, תהליך זה יכול להיות די מסובך.

עם זאת, החלופה הפשוטה היא להגיש בקשה לפיצוי ב- Stop Delay.
לשם כך, פשוט הזינו את פרטי הטיסה שלכם, במערכת בדיקת זכאות לפיצוי החינמית שלנו,
ודאו שאתם זכאים לתביעה נגד חברת התעופה ואז השאירו את השאר לנו.

הכלי של Stop Delay מנתח מאות אלפי טיסות, יש לו גישה למספר רב של תאריכים מטאורולוגיים,
ומסוגל לאמת האם המקרה שהוגש, זכאי לפיצוי על פי חוקי התעופה האירופאים והישראלים תוך מספר דקות בלבד.

בדקו את זכאותך לפיצוי כספי על ידי לחיצה על הלינק >> כלי לבדיקת זכאות לפיצוי של Stop Delay

 

למה לפנות דווקא למומחים של Stop Delay כדי לקבל פיצוי על עיכוב טיסה ?

אם אתה זכאים לפיצוי בגין עיכוב הטיסה שלכם,
תוכל להורות לנו מיד להתחיל ליישם את זכויותיכם ולהשיג לכם פיצוי כספי מידי.

רשת המומחים שלנו והניסיון הבינלאומי שלנו מאפשרים לנו לנהל משא ומתן על בסיס שווה עם חברות תעופה.
איננו מהססים לפנות עם העניין לבית המשפט במידת הצורך.
ב 96% מהמקרים בהם נדרשו הליכים משפטיים, לקוחותינו זכו בתיקם.
ללא קשר לתוצאה, אנו לוקחים את כל הסיכון הכספי.

אם אנחנו לא מצליחים לנצח בתיק שלכם, מכל סיבה שהיא, אנחנו היחידים שנושאים בהוצאות.
זה מגן עליכם, כלקוחות, מכל הוצאה והשקעה אבודה.

 

מה מקשה עלי לעמוד על זכויותיי בעצמי?

 

חברות תעופה רבות מזניחות להודיע לנוסעים שלהן על זכויותיהם במקרה של טיסות מעוכבות.
טקטיקה נפוצה היא להתעלם לחלוטין מלקוחותיהם.
לחלופין, הם מציעים לנוסעים שוברים זולים שאינם מתקרבים לסכום המגיע להם כפיצוי בפועל,
ואז גורמים להם לחתום על הצהרה בה הם בסופו של דבר מוותרים על כל שאר הזכויות כלפי חברת התעופה.

אל תחתמו על שום הצהרה מסוג זה. (כדי לא לאבד את זכויותיכם)

חברת התעופה לוקחת את הסיכון שהנוסעים לא באמת יבינו את זכויותיהם,
או יהפכו למתוסכלים מניסיונות חוזרים ונשנים לאכוף אותם.
זה משהו ש Stop Delay מסרבים לקבל.
אנו עוזרים לנוסעים לאכוף את זכויותיהם ומאפשרים להם סוף סוף להשמיע את קולם.

 

מה אם הטיסה שלי מתעכבת יותר מחמש שעות?

אם הטיסה שלכם מתעכבת ביותר מחמש שעות,
תוכל לבטל את הסכמתכם לטיסתכם וחברת התעופה תחויב להחזיר לכם את מחיר הכרטיס שלכם.
לחלופין, יש לכם את הזכות לבקש מחברת התעופה לארגן לכם את הטיסה החלופית המהירה ביותר האפשרית.

חברת התעופה יכולה גם להחזיר אתכם לנקודת המוצא המקורית שלכם (במידה ותרצו בזאת),
למשל, אם החמצתם פגישה עסקית עקב טיסת המשך שהוחמצה,
אתם זכאים לקבל העברה חזרה לנקודת היציאה המקורית שלכם.

 

מה אם הטיסה שלי תתעכב עד למחרת?

אם הטיסה נדחית ליום שלמחרת,
תוכלו לנצל את אירוח הלילה והסעות תחבורה משדה התעופה. (מה שמגיע לכם כחוק מחברת התעופה)

בדרך כלל חברות תעופה מארגנות את הלינה והתחבורה למלון,
ומודיעות לכם על הסידורים המתוכננים.
לפני שתחליטו להזמין משהו בעצמכם, עדיף תמיד לבדוק ישירות עם חברת התעופה.

כמו כן, וודאו כי תקבלו אישור בכתב במקרה וחברת התעופה מציעה לכם החזר עבור אירוח שמצאתם בעצמכם.

 

מהן "נסיבות יוצאות דופן" במקרים של עיכוב בטיסה?

 


לפעמים עיכוב טיסה או ביטול לא יזכו לפיצוי מכיוון שהסיבות מאחורי ההפרעה נחשבו כ"נסיבות יוצאות דופן ".
נסיבות יוצאות דופן הם גורמים שאינם באחריות חברת התעופה או בשליטתה.

נסיבות אלה כוללות:

  • סגירת שדה תעופה והמרחב אווירי
  • אי – יציבות פוליטית
  • סיכוני אבטחה בלתי נמנעים
  • שביתות
  • ציפורים שעפו לתוך מנוע המטוס
  • תנאי מזג אוויר גרועים

שימו לב!

ישנם יוצאים מן הכלל, לכלל –
למשל אם הוכח שחברת התעופה הייתה יכולה להימנע מהבעיה על ידי נקיטת אמצעים סבירים,
היא תהיה אחראית לעיכוב המטוס.
דוגמה לכך תהיה אם חברת התעופה ציינה את תנאי מזג האוויר הגרועים כסיבה לעיכוב או ביטול הטיסה,
ומה שקרה בפועל היה שהם לא הצליחו להבטיח שיש מספיק אספקה של מכונות קרח לפני תחילת החורף.

במקרה זה הם עשויים להיחשב כאחראים לעיכוב –
במיוחד אם טיסות המופעלות על ידי חברות תעופה אחרות הצליחו לצאת בזמן.

תפנו עוד היום ל- Stop Delay, 

ואנחנו נשמח לסייע לכם לקבל פיצוי כספי מהיר ומקסימלי במידה וטיסתכם בוטלה או עוכבה. (וגם במקרים של אובר בוקינג)

שריינו היום שיחת ייעוץ חינמית – ובדקו אם מגיע לכם פיצוי כספי. 

הכניסו את מספר הטלפון שלכם כאן למטה עכשיו >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מאמרים:
פשיטת רגל חברת תעופהפיצוי עקב איסור עלייה למטוס
חדרי בריחה בצפוןחנות שעונים חנות ציוד כושראיך להגיש תביעה על טיסה שבוטלה
באיזה מקרים לא מקבלים פיצוי מטיסה שהתעכבה או בוטלה?פיצוי מטיסה שהתעכבהפיצוי מטיסה שהתעכבהחוק שירותי תעופהמה הן זכויות נוסעי האוויר?