פיצוי על ביטול טיסה

עותק של עותק של ללא שם

בין אם אתה אורזים מזוודות שבוע לפני המועד או נישארים עד השעות הקטנות של הלילה כדי לארוז ברגע האחרון,
האכזבה שאנו חשים כשאנחנו מגלים שטיסתנו בוטלה זהה.
אחת השאלות הנפוצות ביותר שנשאלות לצוות Stop Delay היא: "במקרה שהטיסה שלי מבוטלת, האם מגיע לי החזר כספי?"

ואנחנו יכולים לענות על זה בשבילכם. על פי החוק התעופה האירופי וחוק התעופה הישראלי,
הנוסעים האווירים זכאים להחזר כרטיס טיסה או לטיסה חלופית. בחלק מהמקרים הנוסעים זכאים גם לפיצוי על ביטול טיסה.

חברת Stop Delay תוכל גם להשיג לכם פיצוי כספי מחברות התעופה, וגם פיצוי נוסף על עוגמת נפש ואי קבלת הטבות.
לבדיקה טלפונית בחינם של זכאותכם לפיצוי השאירו את פרטיכם בסוף הכתבה.

(חברת Stop Delay גם תשמח לייצג אותכם מול חברת התעופה לצורך קבלת פיצוי,
ולחסוך לכם את הכאב ראש של ההתעסקות מול חברת התעופה)

מהן הזכויות שלי במקרה של ביטול טיסה?

  • אתם זכאים להחזר כרטיס טיסה או לטיסה חלופית.
  • אתם יכולים לתבוע פיצויים אם חברת התעופה הודיעה לכם על הביטול פחות מ- 14 יום לפני מועד העזיבה המתוכנן.
  • סכום הפיצוי נע בין 250 ל -600 אירו לנוסע בחברות אירופאיות (בהתאם למרחק הטיסה), ובין 1,300 ש"ח ל 3,120 ש"ח לחברות ישראליות (בהתאם למרחק הטיסה)
  • אתם זכאים לקבל כיבוד ומשקאות בתקופות המתנה ארוכות

מהן הפעולות שכדאי לי לעשות במקרה שהטיסה שלי מבוטלת ?

  • בקשו מחברת התעופה להעלות את הסיבה לביטול בכתב
  • אספו ראיות: כרטיסי טיסה חלופיים, קבלות על הוצאות, שוברים
  • תיהנו מאוכל ומשקאות חינם בשדה התעופה
  • גלו אם אתם זכאים לפיצוי באמצעות מחשבון הפיצויים המקוון שלנו *להכניס לינק*

.

.

מתי אוכל לקבל פיצוי על טיסה מבוטלת?


לפני שניכנס לנושא זה, חשוב להבין כי החזר כרטיסים ופיצוי הם שני דברים נפרדים.
אם טיסתכם תבוטל על ידי חברת התעופה, אתם זכאים לקבל החזר כרטיסים מלא או טיסה חדשה.
אם הטיסה מבוטלת לאחר שכבר הגעתם לשדה התעופה, אתם גם זכאים לטיפול.
זה כולל שתי שיחות טלפון בחינם, הודעות פקס או דואר אלקטרוני וכן כיבוד (אוכל ושתיה) ביחס סביר לזמן ההמתנה,
ולינה במלון כאשר הביטול מחייב שהיית לילה.

בנוסף להחזר כרטיס וטיפול, ישנן נסיבות מסוימות בהן נוסע אווירי יכול להיות זכאי לפיצוי על טיסה מבוטלת:

  1. אם חברת התעופה לא הצליחה ליידע אותכם על הביטול לפחות 14 יום לפני מועד היציאה המתוכנן של הטיסה שלכם.
  2. אם חברת התעופה הייתה יכולה להימנע מהביטול לו היו נוקטים בכל האמצעים הסבירים.

טיפ: אנו ממליצים לבדוק את התיקייה "דואר זבל" בתיבת הדואר האלקטרוני שלכם לפני שתדרשו פיצויים,
מכיוון שלפעמים הודעות מחברת התעופה מגיעות לשם.

בחלק מהמקרים לא יכולה חברת תעופה להודיע לנוסעים על הביטול 14 יום מראש מכיוון שהטיסה מבוטלת בהתראה קצרה.
כשזה קורה, אנו בוחנים מדוע הטיסה בוטלה.
על מנת להגיש תביעה לפיצויים, חברת התעופה צריכה להיות אחראית לסיבת הביטול.
טיסות שבוטלו עקב בעיות טכניות נופלות בקטגוריה זו מכיוון שאחזקת מטוסים הינה הכרחית לפעילות היומיומית של חברת התעופה,
ואינה אמורה לשבש את לוחות הזמנים של הטיסות.
אולם לעיתים מתרחשות בעיות שאינן באשמת חברת התעופה. (כמו מזג אוויר לא טוב או שביתה בנמל התעופה)
גם כשזה קורה, חברות תעופה חייבות להיות מסוגלות להראות כי נקטו צעדים סבירים כדי למנוע ביטול.

בהנחה שחברת התעופה הייתה אחראית על ביטול הטיסה, סכום הפיצוי יהיה תלוי במרחק הטיסה:

בחברות אירופאיות –

  • מרחקים קצרים – עד 1500 ק"מ – הנוסעים זכאים לפיצוי בסך 250 אירו
  • מרחקים בינוניים – בין 1500 ל 3500 ק"מ – הנוסעים זכאים לפיצוי בסך 400 אירו
  • מרחקים ארוכים – יותר מ- 3500 ק"מ – הנוסעים זכאים לפיצוי בסך 600 אירו

בחברות ישראליות –

  • מרחקים קצרים – עד 2000 ק"מ – הנוסעים זכאים לפיצוי בסך 1,300 ש"ח
  • מרחקים בינוניים – בין 2000 ל 4,500 ק"מ – הנוסעים זכאים לפיצוי בסך 2,080 ש"ח
  • מרחקים ארוכים – יותר מ- 4,500 ק"מ – הנוסעים זכאים לפיצוי בסך 3,120 ש"ח

.

.

כמה זמן תביעות פיצויים תקפות?


לכל מדינה יש חוקים משלה בכל הנוגע לכמה זמן יש לכם כדי לתבוע פיצויים.
בגרמניה, למשל, יש לאכוף תביעות תוך שלוש שנים. תקופת שלוש השנים מתחילה מסוף השנה בה אירע האירוע.
המשמעות היא שאם הטיסה שלכם בוטלה בתאריך 01.01.2014, יש לכם עד סוף 2017 לאכוף את התביעה שלכם – זה כמעט ארבע שנים.

אם חברת התעופה בה טסתם ממוקמת בבריטניה, יש לכם עוד יותר זמן לאכוף את התביעה שלכם: שש שנים!
אבל המדינה שצריך להיזהר ממנה היא שבדיה, שבה ללקוחות יש רק חודשיים להגיש תביעה נגד חברת התעופה.

חברת Stop Delay תוכל גם להשיג לכם פיצוי כספי מחברות התעופה, וגם פיצוי נוסף על עוגמת נפש ואי קבלת הטבות.
לבדיקה טלפונית בחינם של זכאותכם לפיצוי השאירו את פרטיכם בסוף הכתבה.

(חברת Stop Delay גם תשמח לייצג אותכם מול חברת התעופה לצורך קבלת פיצוי,
ולחסוך לכם את הכאב ראש של ההתעסקות מול חברת התעופה)

מהם "נסיבות יוצאות דופן"?

נסיבות יוצאות דופן הם אירועים הגורמים להפרעה בטיסה שאין לחברת התעופה שליטה עליהם.
זה יכול להיות מצב חירום רפואי או שביתה לאומית, תנאי מזג אוויר גרועים או מגבלות בקרת תעבורה אווירית.

כאשר מתרחש אירוע יוצא דופן, חברת התעופה אינה מחויבת כחוק לשלם פיצויים.
כמה שזה נשמע פשוט, חברת התעופה לא יכולה להשתמש ב"נסיבות יוצאות דופן" כתירוץ להימנע מתשלום פיצויים.
על חברת התעופה להיות מסוגלת להוכיח כי נקטה בכל האמצעים הסבירים בכדי למזער את ההפרעה בלוחות הזמנים של הטיסות.

לאחר בדיקה מעמיקה של המקרה,
צוות ההערכה המשפטית שלנו מגלה לעיתים קרובות כי חברת התעופה לא עשתה כל שביכולתה כדי להימנע מעיכוב או ביטול.
במקרים כאלה, נוסעי האוויר עשויים עדיין להיות זכאים לתבוע פיצוי בגין הטיסה שבוטלה.

כיצד אוכל להבטיח כי הטיסות העתידיות שלי יהיו מאובטחות?

חברת Stop Delay מציעה ביטוח נסיעות לחו"ל,
בו תקבלו פיצוי מיידי על ביטול או עיכוב טיסתכם, ללא צורך לחכות לתשובה מחברת התעופה !
לחצו על הלינק כדי ללמוד עוד על ביטוח הנסיעות >> *לינק*

מה מקשה עלי כל כך לעמוד על זכויותיי בעצמי?

על בסיס קבוע, חברות תעופה אינן עוקבות אחר תלונות הנוסעים וכאשר הן עושות זאת,
הן בוחרות להשיב להן באמצעות מכתבים סטנדרטיים המבקשים מנוסעים עם תלונות להמתין לפרק זמן ממושך.

נוהג נוסף אצל חברות תעופה מסוימות הוא להציע קופוני הנחה,
שלעתים קרובות ערכם נמוך בהרבה מהפיצוי החייב, בטענה שלכך זכאים הנוסעים שלהם.
במציאות, הכללים האירופיים בנושא זכויות נוסעים אווירים אינם ידועים היטב, וחברות התעופה לא תמיד מודיעות לנוסעים על זכויותיהם.
ללא ידע משפטי תקין, הנוסעים הולכים לאיבוד לעיתים קרובות ואינם יודעים כיצד או למי לפנות לקבלת עזרה בתביעת פיצויים.

זה משהו ש Stop Delay מסרבים לקבל.
בזכות הניסיון והמומחיות שלנו עם חברות אירופאיות וחברות ישראליות,
אנו מכירים את הדקויות והמלכודות שיש להימנע בעניין זה, מה שמאפשר לנו לסייע לכם בקבלת פיצוי בגין ביטול הטיסה שלכם.

אנחנו ב- Stop Delay נשמח לסייע לך לקבל פיצוי מהיר ומקסימלי במידה וטיסתך בוטלה או עוכבה.

לשיחת ייעוץ חינמית לבדיקת זכאות לפיצוי כספי הכניסו את מספר הטלפון שלכם כאן למטה עכשיו >>

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *


מאמרים:
פשיטת רגל חברת תעופהפיצוי עקב איסור עלייה למטוס
חדרי בריחה בצפוןחנות שעונים חנות ציוד כושראיך להגיש תביעה על טיסה שבוטלה
באיזה מקרים לא מקבלים פיצוי מטיסה שהתעכבה או בוטלה?פיצוי מטיסה שהתעכבהפיצוי מטיסה שהתעכבהחוק שירותי תעופהמה הן זכויות נוסעי האוויר?